حدیث عشق

حدیث عشق

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ماه محرم ماه حماسه و شجاعت و فداکاری آغاز شد .ماهی که خون بر شمشیر پیروز شد و قدرت حق باطل راتا ابد محکوم و داغ باطله بر جبهه ستمکاران و حکومت های شیطانی زد ماهی که شکست ابر قدرتها در مقابل کلمه حق به ثبت رساند. امام مسلمین سید الشهدا علیه السلام به ما آموخت که در حالی که ستمگر زمان بر مسلمین حکومت جابرانه می کند در مقابل او اگر چه قوای شما کم و ناهماهنگ باشد بپا خیزد واستنکار کنید اگر کیان اسلام را در خطر دیدید فداکاری کنید و خون نثار نمایید.                                            باید به مردم هشدار داد که لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست و اگر چه ما خسارات زیادی دیدیم لکن این خسارت ها آیا به آن همه عظمت های انقلابی نمی ارزد در حالی که شهادت حضرت سید والشهدا علیه السلام  و هفتاد و دو تن از یاران با وفایشان از همه خسارت ها بالاتر بود ولی جون آن حضرت می دانست که چه می کند وکجا می رود و هدفش چیست فدا کاری کرد و شهید شد و ما هم باید روی آن فدا کاریها حساب کنیم که سیدالشهدا جه کرده وچه بساط ظلمی را به هم زد و ما چه کردیم.                                                         

هان ملت عزیز ! به هوش باشید به عهد خود به پیشگاه مقدس خداوند متعال پا بر جا باشید که شکست اسلام خدای ناکرده در ایران دفن معنویات و احکام اسلام است. پرور دگارا  به محمد و آل محمد امت اسلامی را هر جای دنیا که هست سر بلند کن و تکلیف حسینی را به آنها تعلیم بده و توفیق انجام این تکلیف را به آنها عنایت فرما وقلب آقا امام زمان ما ولی عصر ارواحنا فداه را از ما راضی و خشنود گردان.                                                                                                                                 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۷
زهرا یوسفی

سخنانی از مولی الموحدان امیرالمومنین علی علیه السلام:ای مردم امواج فتنه ها را با کشتی های نجات در هم بشکنید و از راه اختلاف و پراکندگی بپرهیزید و تاج های فخر و برتری جویی را بر زمین نهید .رستگار شد آن کس که با یاران به پا خواست یا کنار گیری نمود و مردم را آسوده گذاشت .        دشمن ترین آفریده ها نزده خدا دو نفرند :مردمی که خداوند متعال او را به حال خود گذاشته واز راه راست دور افتاده است دل او شیفته بدعت است و مردم را گمراه کرده به فتنه انگیزی می کشاند وراه رستگاری گذشتگان را گم کرده به و طرفداران خود و آیندگان را گمراه ساخته است و مردمی که مجهولاتی به هم بافته و در میان انسان های نادان امت جایگاهی پیدا کرده است در تاریکی های فتنه فرو رفته و از مشاهده صلح و صفا کور است . آدم نما ها او را عالم نامیدند که نیست چیزی را بسیار جمع آوری می کنند که اندک آن را به از بسیار است تا آن که از آب گندیده سیراب شود و دانش واطلاعات بیهوده فراهم آورد. در میان مردم با نام قاضی به داوری می نشیند و حل مشکلات دیگری را به عهده می گیرد پس اگر مشکلی پیش آید با حرف های پوچ وتو خالی و رای و نظر دروغین آماده رفع می شود.                                                                                        

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۱
زهرا یوسفی