حدیث عشق

حدیث عشق

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

امام خمینی(ره):

به همه مسئولان کشور مان تذکر میدهم که در تقدم ملاک ها هیچ ارزش و ملاکی مهمتر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست و همین تقدم ارزشی و الهی باید معیار انتخاب و امتیاز دادن به همه افراد و استفاده از امکانات و تصدی مسئولیتها و اداره کشور باشد

ما نباید گرایش و توجه بی شائبه محرومین را به انقلاب و حمایت بی دریغ آنان را از اسلام فراموش کرد ه و بدون جواب بگزاریم.

راستی وقتی پابرهنه ها و گود نشینان و طبقات کم درآمد جامعه ما امتحان و تقید خود را به احکام تا سر حد قربانی نمودن چندین عزیز و جوان و بذل همه هستی خود داده اند و در همه صحنه ها بوده اند و سر و جان را در راه می دهند چرا ما از خدمت به این بندگان خالص حق و این رادمردان شجاع تاریخ بشریت افتخار نکنیم.

رییس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند نه از سرمایه داران و زمین خواران و صدر نشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگی و پابرهنگان را بفهمند. 

آن روز که دولت باید ما توجه به کاخ پیدا کند آن روز فاتحه دولت و ملت را بخوانیم آن روز که رییس جمهور ما خدای ناخواسته از آن خوی کوخ نشینی بیرون رود و به کاخ نشینی توجه بکند آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می شود  و آن روز که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند آن روز است که ما برای  این کشور بایدفاتحه بخوانیم.



مهدی جان چشمهای ما منتظر آمدنت هست تا جهان را پر از عدل و داد کنی و به فریاد تهیدستان و فقیران و مستضعفان بی پناه برسی.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۴
زهرا یوسفی

مسلمانان تمامی کشورهای جهان ! از آن جا که شما در سلطه بیگانگان گرفتار تدریجی شده اید باید بر وحشت از مرگ غلبه کنید و از وجود جوانان پر شور شهادت طلب که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده نمایید. به فکر نگه داشتن وضع موجود نباشید بلکه به فکر فرار از اسارت و رهای از بردگی و یورش دشمنان اسلام باشید که عزت وحیات در سایه مبارزه است و اولین گام در مبارزه اراده است و پس از آن تصمیم بر این که سیادت کفر و شرک جهانی خصوصا آمریکا را برخورد حرام کنید.

امروز قبله اول مسلمین به دست اسراییل این غده سرطانی خاورمیانه افتاده است. امروز برادران فلسطینی و لبنانی عزیز ما را با تمام قدرت می کوبد و به خاک و خون می کشد بر هر مسلمانی لازم است که خود را علیه اسراییل مجهز کند. امروز کشورهای آفریقایی مسلمان ما زیر یوغ آمریکا و سایر اجانب و سر سپردگان آنان دست و پا می زنند.

این یک راهکار مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خمینی ره بدان اشاره نموده است.

امید است مردم عزیزمان با دقت به بیانات رهبری همیشه هشیار باشند و خطر دشمن را حتی مواقع به ظاهر سازش هم نادید نگیرند.

برگزیده ای از اسلام ناب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۰
زهرا یوسفی