حدیث عشق

حدیث عشق

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

روز قدس روز اسلام است.روزی است که اسلام را باید احیا کرد و باید به همه ی ابر قدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیثتان واقع نخواهد شد.روز قدس روز حیات اسلام است باید مسلمین به هوش بیایند و  بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند قدرتهای مادی و معنوی است.

مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند پشتوانه خدایی دارند اسلام و ایمان پشتوانه آنهاست از چه باید بترسیند؟ با یک جمعیت کمی در مقابل دشمن های زیادی قیام کردیم و ابر قدرت ها را شکست دادیم. روز قدس روز نفرت از تمامی مظاهر صهیونیست است.نفرت از صهیونیست، واقعیتی است که هیچ گاه از فرهنگ و باورهای جهان زودوده نمیشود.نظام صهیونیست وصله ی ناهمرنگی است که با پول و زور و نیرنگ، بر پیکر جهان اسلام تحمیل شده است.

دولت های عالم باید بدانند که اسلام شکست بردار نیست اسلام و تعالیم قرآن بر همه ی ممالک باید غلبه کند.دین باید دین الهی باشد اسلام دین خداست، و باید در همه ی اقطار اسلام پیشروی کند .روز قدس، اعلام یک چنین مطلبی است.اعلام به این است که مسلمین به پیش!


برگرفته از سخنان امام راحل



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۳
زهرا یوسفی

کلامی از امیرالمومنین (ع):

 

 

خدای متعال، به این که به تو اذن داد از او بخواهی، کلید همه ی گنجینه های خود را در دست تو قرار داد. این همان کلید خزائن الهی است. هر وقت بخواهی به وسیله دعا در خزائن الهی را باز می کنی.

اگر کسی توفیق دعا پیدا کند- دعای با توجه و حال- باید بداند مورد لطف پروردگار قرار گرفته است و اجابت در مرحله بعد است. خدای متعال بین خودش و تو واسطه ای، فاصله ای و حجابی قرار نداده است. هر وقت با خدا شروع به سخن گفتن و ارز نیاز کنید خدای متعال درخواست شما را می شنود. این برای بشر فرصت و نعمت خیلی بزرگی است.

از جمله دعاهایی که نباید از آن ها غفلت کنیم دعای افتتاح و دعای ابو حمزه ثمالی و < یا علی و یا عظیم> در ماه مبارک رمضان است.

پیامبر(ص) از حضرت پروردگار سوال کردند: دستاورد روزه چیست؟ روزه سرچشمه های حکمت را در دل می جوشاند.  وقتی که حکمت بر دل حاکم شد آن معرفت نورانی و روشن به وجود می آید.

روزه پلکانی بسمت تقوا و وسیله ای برای تامین آن در وجود و دل و جان شماست.

وصیت اول و آخر پیامبر تقوا می باشد.اگر ملتی یا فردی دارای تقوا بود تمام خیرات دنیا و آخرت برای او جلب خواهد شد.

 

برگرفته از بیانات امام خامنه ای

 

 

 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۶
زهرا یوسفی
بگذار که دل بسته ی دامت گردد                            مانند کبوتری به بامت گردد
خواهم به جوانی از خدا عمر دراز                            تا پیر شوم پیر غلامت گردم

در عرفان و سلوک بدترین حس سالک این است که فکر کند به آخر خط رسیده است. هر روز باید ذکرت این باشد که خدایا مرا تشنه تر کن. عامل حرکت عطش و تشنگی است. از خود سوال کن چقدر تشنه ی امام زمان هستی؟
از خصوصیات افرادی که برای امام زمان خود خدمت می کنند فرصت سازی است نه فرصت سوزی. همانند جوانان عاشورایی خستگی ناپدیر باش و عزم و اراده ی قوی داشته باش.
تشکیلاتی عمل کردن یکی از وظایف امروز هر فردی است چون کارها منسجم میشود. امروز اگر بخواهی فردی عمل کنی نمی توانی آن کاری که انجام می دهی درست انجام دهی.این سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی و بزرگانی چون امام موسی صدر و شهید بهشتی می باشد.
آیا مگر شب به انتظار طلوع ماه شب چهارده نیست ؟ آیا این شب تاریک با طلوع سپیده امام زمان (عج) سپری خواهد شد؟
آری! صبح سپیده دمیده می شود و امید است که با درخشش نور خود صاحب عصر را آشکار کند.

                                                                                                                                



 الی الحبیب                                                                                                                               
سید علی اصغر علوی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۸
زهرا یوسفی