حدیث عشق

حدیث عشق

نهضت حسینی

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

ماه محرم ماه حماسه و شجاعت و فداکاری آغاز شد .ماهی که خون بر شمشیر پیروز شد و قدرت حق باطل راتا ابد محکوم و داغ باطله بر جبهه ستمکاران و حکومت های شیطانی زد ماهی که شکست ابر قدرتها در مقابل کلمه حق به ثبت رساند. امام مسلمین سید الشهدا علیه السلام به ما آموخت که در حالی که ستمگر زمان بر مسلمین حکومت جابرانه می کند در مقابل او اگر چه قوای شما کم و ناهماهنگ باشد بپا خیزد واستنکار کنید اگر کیان اسلام را در خطر دیدید فداکاری کنید و خون نثار نمایید.                                            باید به مردم هشدار داد که لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست و اگر چه ما خسارات زیادی دیدیم لکن این خسارت ها آیا به آن همه عظمت های انقلابی نمی ارزد در حالی که شهادت حضرت سید والشهدا علیه السلام  و هفتاد و دو تن از یاران با وفایشان از همه خسارت ها بالاتر بود ولی جون آن حضرت می دانست که چه می کند وکجا می رود و هدفش چیست فدا کاری کرد و شهید شد و ما هم باید روی آن فدا کاریها حساب کنیم که سیدالشهدا جه کرده وچه بساط ظلمی را به هم زد و ما چه کردیم.                                                         

هان ملت عزیز ! به هوش باشید به عهد خود به پیشگاه مقدس خداوند متعال پا بر جا باشید که شکست اسلام خدای ناکرده در ایران دفن معنویات و احکام اسلام است. پرور دگارا  به محمد و آل محمد امت اسلامی را هر جای دنیا که هست سر بلند کن و تکلیف حسینی را به آنها تعلیم بده و توفیق انجام این تکلیف را به آنها عنایت فرما وقلب آقا امام زمان ما ولی عصر ارواحنا فداه را از ما راضی و خشنود گردان.                                                                                                                                 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
زهرا یوسفی

نظرات  (۱)

رؤیت شد.
خدا همه ما را کمک کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی