حدیث عشق

حدیث عشق

روز قدس

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

روز قدس روز اسلام است.روزی است که اسلام را باید احیا کرد و باید به همه ی ابر قدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیثتان واقع نخواهد شد.روز قدس روز حیات اسلام است باید مسلمین به هوش بیایند و  بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند قدرتهای مادی و معنوی است.

مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند پشتوانه خدایی دارند اسلام و ایمان پشتوانه آنهاست از چه باید بترسیند؟ با یک جمعیت کمی در مقابل دشمن های زیادی قیام کردیم و ابر قدرت ها را شکست دادیم. روز قدس روز نفرت از تمامی مظاهر صهیونیست است.نفرت از صهیونیست، واقعیتی است که هیچ گاه از فرهنگ و باورهای جهان زودوده نمیشود.نظام صهیونیست وصله ی ناهمرنگی است که با پول و زور و نیرنگ، بر پیکر جهان اسلام تحمیل شده است.

دولت های عالم باید بدانند که اسلام شکست بردار نیست اسلام و تعالیم قرآن بر همه ی ممالک باید غلبه کند.دین باید دین الهی باشد اسلام دین خداست، و باید در همه ی اقطار اسلام پیشروی کند .روز قدس، اعلام یک چنین مطلبی است.اعلام به این است که مسلمین به پیش!


برگرفته از سخنان امام راحل



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
زهرا یوسفی

نظرات  (۲)

بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۲ فرزانه یزدانی
سلام
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی