حدیث عشق

حدیث عشق

دست های ناپیدا

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ
طی مطالعه ی که از کتاب دست های ناپیدا داشتم و مطالب بسیار جالب و آموزنده ی آن، توجه ام را بدان جلب کرد تصمیم گرفتم خلاصه ای از سیستم جاسوسی انگلستان که بسیار حیرت انگیز بود را برای بازدیدکنندگان محترم در وبلاگ قرار دهم.
نه نفر بودیم که وزارت مستعمرات در لندن به هر کدام از ما ماموریت داد تا در کشورهای اسلامی وظایفی را به عهدمان گداشته بود که شامل با خبر شدن از وضعیت سیاسی، عقیدتی، اقتصادی و عبادی مردمان سرزمین های عراق و ایران و سوریه بود. از جمله وظایفی که بر عهده مستر همفر جاسوس انگلیسی قرار داده بودند:
1-مستر تو باید نقطه ضعف مسلمان ها را که می توانیم از طریق آنها آسیب برسانیم در یابی و این پایه پیروزی بر مسلمانان است.اگر این نقطه ضعف را یابی بر آن یورش ببر اگر توانستی چنین کنی بدان که موفق ترین مزدورانی و شایسته ی نشان افتخار وزارت هستی
2-گسترش هرج و مرج و تروریسم در کشورهای اسلامی
3-انتشار قرآنی تحریف شده که بر اساس حدیث ها در آن فزونی و کاستی ایجاد شده باشد
4-ویران کردن کعبه با این دستاویز که با این بنا از باقی مانده های بت پرستی است و جلوگیری از انجام حج و تشویق گروهک ها و قواید و قتل و غارت حجاج.
5-تکفیر همه ی مسلمانان و روا دانستن کشتار آنها، ستاندن اموالشان و بر باد دادن ناموسشان
6-سست کردن عقیده ی دختران و پسران مسلمان، تردید افکندن به دینشان، فاسد کردن آنها از طریق مدرسه ها، کتابها،باشگاه ها و دوستان غیر مسلمان
7-بر افروختن آتش همیشگی جنگ ها، شورش های داخلی و مرزی میان مسلمانان و غیر مسلمانان
8-باید زنان را  تشویق کنیم که عبا از سر بیفکنن و جوانان را تشویق کنیم بسوی آنها بروندتا فساد در میانشان افتد.
9-تردید افکندن به سخن پیامبر در رابطه با یهودیان که گفته اند: یهودیان را از جزیرت العرب باید بیرون راند و اینکه دو دین در جزیرت العرب گرد هم نمی آیند.
این ها تنها قسمتی از ماموریت این جاسوس انگلیسی می باشد که بسیار برای ما باید هشدار دهنده و بیدار باش برای تمام مملکت های اسلامی است.اگر ما در خواب باشیم دلیل بر این نیست که دشمن هم در خواب است.سازمانهای جاسوسی شبانه روز و هر لحطه در حال فعالیت است.
امید است که ریشه ظلم و فساد را با هوشیاری و زمینه سازی ظهور منجی عالم،از بین ببریم.
دشمنان اسلام در پی ان هستند که با ویران کردن پایه های اعتقادی و اخلاقی مسلمانان در سرار جهان ضربه ای اساسی بر فرهنگ و تمدن اسلامی زده و مانع از زمینه سازی برای ظهور انقلاب اسلامی و عدالت جهانی شوند و این برای مسلمانان جهان زنگ خطری می باشد.
ما باید با تلاشهای مستمر و برنامه ریزی شده نه تنها نیرنگ دشمنان را خنثی کرده بلکه با بصیرت و همدلی ئ اتحاد چهره ی واقعی آنها را افشا کرده و حقیققت به حجاب رفته ی اسلام ناب محمدی را در سراسر جهان بگسترانیم
الهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
زهرا یوسفی

نظرات  (۱)

ممنون از شما ........ جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی