حدیث عشق

حدیث عشق

وصایای امام

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ
به مجلس و دولت و دست اندرکاران توصیه می نمایم که قدر این ملت را بدانید و در خدمتگذاری به آنان خصوصا مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان که نور چشمانمان و اولیا نعم همه هستند و جمهوری اسلامی ره آورد آنان و با فداکاری های آنان تحقق پیدا کرد و بقا آن نیز مرهون خدمات آنان است فروگذار نکنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید و حکومت های طاغوتی را که چپاولگرانی بی فرهنگ و زورگویانی تهی مغز بودند و هستند را همیشه محکوم نمایید البته با اعمال انسانی که شایسته برای یک حکومت اسلامی است.
 
دولت واقعا باید با تمام قدرت آن طوری که امام علی علیه سلام برای محرومین دل می سوزاند این هم با تمام قدرت دل بسوزاند.
برای محرومین مثل یک پدری که بچه هایش اگر گرسنه بمانند چطور با دل افسرده دنبال این میرود که آنها را سیر بکند یک دولت تا تابع امیرالمومنین باید اینطور باشد.
توجه به ملت را حفظ کنید. خودتان را خدمتگذار بدانید به بندگان خدا بزرگی نفروشید به این مردم بزرگی نفروشید، این مردم بزرگند، بندگان خدا هستند، به اینها بزرگی نفروشید، علو بر اینها نکنید، خداوند دار آخرت را برای کسانی قرار داده است که به مردم نه علو کنند نه فساد.
در جمهوری اسلامی،زمامداران مردم نمی توانند با سوء استفاده از مقام، ثروت اندوزی کنند و یا در زندگی روزانه امتیازی برای خود قایل شوندباید ضوابط اسلامی را در جامعه و در همه یسطوح به دقت رعایت کنند و حتی پاسدار آن باشند.
دشمنانتان می خواهند جیب هایشان پر بشود و اسلام جیب پر کن نیست اسلام با ضعفا است اسلام آن انست که امیرش می فرماید: من میترسم در آن طرف مملکت یک کسی گرسنه باشد، شاید آن جاها چیزی نداشته باشد بخورد من باید زندگی ام این باشد، خودم و دلم آرام نباشد که اگر آنجا گرسنه است من هم اینجا گرسنه ام. اسلام این است، البته خودش می فرماید: شما قدرت ندارید و صحیح می فرماید. ما ها قدرت نداریم مثل او باشیم. اما انقدر قدرت داریم که جیب هایمان را دیگر پر نکنیم برای املاک بیابانها، قصرهای روی هم انباشته، این را قدرت داریم که از مال این فقرا از مال این ضعفا جیبمان را پر نکنیم
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۲
زهرا یوسفی

نظرات  (۳)

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ سید علی ولایت پذیر
متاسفانه اگر حرف های امام رو در مقابل رفتار دولت ها بخصوص این دولت بزاریم شک خواهیم کرد دولت جمهوری اسلامی ایرانه یا..
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹ خادم اهل بیت
سلام خدا قوت
وب سایت عالی دارید.
 اگر امکان داره به سایت ما هم سر بزنید و لینک کنید.
 http://ansaralmahdii.blog.ir/
هیئت انصارالمهدی (عج) فولادشهر 
ممنون 
یا علی مدد
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۶ فرشاد اشتری
انشالله خداوند در این راه به تمام جوانان همت و عزم و اراده راسخ عطا کند...
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی